Ontdek waarom het combineren van marketing en sales urgent is
Veel bedrijven slagen er niet in klanten aan te spreken op hun échte behoeften en lopen zo klanten mis. Ook horen we vaak van ondernemers dat zij er onvoldoende in slagen om online kwalitatieve leads te verzamelen en deze te laten converteren.
Ben jij een marketing manager, CEO of sales manager? Dan mag je dit webinar niet overslaan. Je bent verantwoordelijk voor de eindresultaten van marketing en sales en daarmee voor het realiseren van meer omzet voor jouw bedrijf. Echter, het speelveld van marketing en sales is de afgelopen jaren sterk veranderd. Is jouw aanpak van marketing en sales mee veranderd en up-to-date? Of worden veel dingen gedaan ‘zoals ze altijd werden gedaan’ en loop je daardoor mogelijke omzet mis?
Hoe combineer je marketing, sales, klantenservice en de enorme brij aan online tools tot een strategie die letterlijk meer business oplevert? Dat is het antwoord wat je hebt na afloop van deze training.
Dus ben jij werkzaam als (marketing) manager, directielid of heb je een andere relevante functie in de maakindustrie, transport & logistiek, de (semi) publieke sector of zakelijke dienstverlening? En ben je op zoek naar inspiratie over wat Inbound kan doen voor dan ben je van harte welkom deel te nemen aan deze webinar.
Programma
In een 2 uur durende webinar zullen we je inspireren met de volgende onderwerpen:
Resultaat
Na deze workshop ben je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing en sales. Je weet hoe je een ondernemingsstrategie kunt vertalen naar online campagnes en welke tools hiervoor beschikbaar zijn.
Direct inschrijven