Website Analyse

Doel versus Resultaat Kopje koffie?

Doel vs Resultaat

Is het gat tussen het doel en het resultaat inzichtelijk, dan pas kunnen de online activiteiten doelgericht geoptimaliseerd worden. Stel daarom vooraf duidelijke doelen die u met uw website wilt bereiken. Achteraf kan er door middel van een website analyse worden nagegaan wat er nog moet gebeuren om dit doel te bereiken.

Ons motto ‘meten is weten’ is niet voor niets. Het ideale van online marketing zijn de uitgebreide opties om data over resultaten te verzamelen.

Resultaten dashboard

Website Analyse vat al deze data samen in overzichtelijke statistieken. HA! maakt marketingdoelen eenvoudig inzichtelijk door middel van makkelijk te begrijpen dashboards. Elke klik, actie, bezoek of herkomst van uw website bezoekers is in een handomdraai meetbaar en zichtbaar te maken. Zo heeft u te allen tijde een compleet en eenvoudig overzicht van de resultaten van uw website.

Wanneer alle resultaten inzichtelijk zijn gemaakt en we dus weten wat er aan de website verbeterd moet worden om het gat tussen doel en resultaat te dichten, kunnen we doelgericht gaan werken aan de optimalisatie van uw website.

Van analyse naar resultaat

l

Meten is weten

Meten wat er goed en wat er fout gaat geeft u inzicht in het gat tussen doel en resultaat. Ga na wat uw resultaten zijn.

Dashboard

Elke klik, actie, bezoek of herkomst van uw website bezoekers is met website analyse in een handomdraai meetbaar te maken.

w

Top resultaat

Is het gat tussen het doel en het resultaat inzichtelijk, dan pas kunnen de online activiteiten doelgericht geoptimaliseerd worden.

Wat zijn de prestaties van uw website?

Geen vermoedens of onderbuikgevoel, maar cijfers die u precies vertellen wat de prestaties van uw website zijn.

Social Media beheer

Conversies

Het aantal conversies in een bepaalde periode, geeft in één oogopslag het resultaat weer van uw inspanningen om de website te optimaliseren. Een conversie is bijvoorbeeld het aanschaffen van een product, het klikken op uw telefoonnummer of het inzenden van een contactformulier. Zo weet u altijd exact hoeveel (nieuwe) business uw website genereert. In ons geval bekijken we bijvoorbeeld hoeveel mensen er een inspirerend kopje koffie bij ons zijn komen drinken via de website!

Bron

Naast conversies is het ook erg interessant om te weten waar de bezoekers van uw website vandaan komen. De bron van verschillende bezoekers kan interessante informatie opleveren over wie zij zijn, waarin ze interesse hebben en hoe wij uw website en business kunnen aanpassen op deze identiteit en interesses.

Social Advertisement

Wat wij schrijven over Website Analyse

Online & Offline combineren

Er valt bij een groot aantal bedrijven nog veel winst te behalen door middel van het slim inzetten en combineren van online en offline marketing. Zeker in de retail sector is dit het geval. Een ondernemer die helemaal thuis is in het combineren van meerdere kanalen...

Lees meer

Winstgevende salespagina

Een kijkje in de keuken van de webdesigner. Geen technische uitleg over lastige programmeercodes, maar een uitleg over hoe een aantrekkelijke salespagina gecreëerd kan worden. Lees interessante tips…

Lees meer

Koffie?

3 + 7 =