Training contentmarketing

Nog nooit was content zo belangrijk en bepalend als nu. Niet voor niets beweren sommigen dat iedere marketeer nu een ‘content marketeer’ moet zijn – ‘simpele’ reclame werkt niet meer en story telling is essentieel geworden voor het creëren van een merk en product dat door consumenten niet meer weg te denken is uit hun dagelijkse leven.
Ook de consument zelf is veranderd. Hij gaat liever zelf op zoek naar informatie in plaats van dat het aan hem opgedrongen wordt door bedrijven. Als marketingprofessional is het dus de taak om de consument te bereiken op momenten dat zij daarvoor open staan, met de juiste informatie. Dat je opvalt en inspireert met je content en consumenten aanzet tot reageren en het delen ervan.

Cross media content strategie

Om content centraal te laten zijn in je marketingactiviteiten en zelf sterke content te creëren is het met name belangrijk om na te denken over wanneer je wat presenteert aan de consument. Een seamless customer journey betekent niets minder dan dat alle marketing kanalen die worden ingezet op elkaar zijn afgestemd. Je website, offline campagnes, social media en online campagnes.

Hoe creëer je dan zo’n op elkaar afgestemde cross media contentstrategie? En welke social media kanalen zijn voor jouw merk interessant? Hoe zet je content in om een merk te bouwen en een beleving te creëren voor de consument? Móet je video inzetten nu dat steeds essentiëler lijkt te worden en hoe doe je dat dan op een duurzame manier? En niet geheel onbelangrijk: hoe meet je resultaten van content marketing zodat je kunt rapporteren en bijsturen?
Dat en meer leer je in onze training content marketing!

Recente beoordelingen★★★★★★★★★★Talent Enterprise BVHa- is onze externe marketingafdeling die ook regelmatig intern aanwezig is. Het voelt als een collega die gewoon meedenkt over van alles en nog wat op marketinggebied. Wekelijks werken ze bij ons op lokatie zodat collega's makkelijk aan het bureau aanschuiven en even met elkaar sparren om mooie ideeën te genereren. Sven heeft ons geleerd om alles wat we online investeren meetbaar te maken in concrete resultaten. Periodiek vragen we ons af of we op de goede weg zijn en waar we onze plannen en doelen bij moeten stellen. We hebben het afgelopen jaar mooie sprongen gemaakt in onze online aanwezigheid★★★★★★★★★★Erwin Wij werken nu meer dan 1 jaar samen met Ha! Marketing en zijn zeer tevreden over hun professionele en pragmatisch aanpak. ★★★★★★★★★★Marja Davids van KootsjhuysDe samenwerking met HA! marketing (met Sven én collega's) bevalt mij prima. Ze denken mee, begrijpen mijn business goed, komen met goede voorstellen en zijn flexibel. Voor mij is hun ondersteuning heel belangrijk. ★★★★★★★★★★AnoniemSven van HA! Marketing ondersteunt ons in de breedste zin van online marketing. Concreet hebben zij een bijdrage geleverd op het gebied van Google Tag Manager, email marketing, web-updates en Google Adwords. Wij content met de werkzaamheden en resultaten.★★★★★★★★★★Aircotec KlimaatbeheersingHA! Marketing heeft onze verouderde website compleet vernieuwd en een moderne look gegeven. Gecombineerd met een marketing campagne levert de website nu weer veel nieuwe klanten op. De aanpak van HA! Marketing is professioneel en snel, wij kunnen dit iedereen aanraden! ★★★★★★★★★★Fotografie Ingeborg van BruggenHA! heeft het afgelopen jaar mijn site geoptimaliseerd en mee gedacht over de marketing van mijn bedrijf. Door dit alles de omzet van mijn bedrijf in een jaar tijd bijna verdubbeld!! Ik kan HA! dan ook bij iedereen met een bedrijf aanraden.
Feedback Company