Ha! werkwijze:
Hoe wij leads genereren

Ha! werkwijze:
Hoe wij leads genereren

Boosting Online Experiences
Leads genereren, conversie verhogen, je communicatie richting klanten verbeteren. Het begint allemaal met een visie, de stip op de horizon die vertaald wordt naar een pragmatische growth hacking aanpak. Wij combineren strategische kennis, big-data, creativiteit en de psychologie achter het gedrag van jouw klanten en zorgen ervoor dat jouw online prestaties een ware ‘boost’ krijgen.

Stap 1

Ha! Strategie

Online resultaat is meetbaar. Maar zonder bestemming heeft het geen zin om te meten hoe snel je rijdt. Daarom starten we graag met een verdieping in de organisatievisie, ambities en jouw organisatorische doelstellingen. Maar we vergeten vooral niet de financiële haalbaarheid te toetsen. Kortom we focussen op een pragmatisch, realistisch plan welke commerciële kansen identificeert en in lijn is met de groeiambities van jouw organisatie. Resultaat? Een concrete roadmap met concepten, KPI’s en begrotingen.

Stap 2

Ha! Activatie & Campagnebeheer

Op basis van concrete doelen, doelgroepen en creatieve concepten ontwikkelen we online campagnes die in lijn zijn met deze strategie. We bouwen structureel aan het gewenste bereik, bezoek en gedrag van de doelgroep door relevante content te tonen voor de aankoopfase waarin men zich bevindt. Onze campagnespecialisten beheersen de online media kanalen zoals Google Ads, Social ads tot in de puntjes en zijn daarnaast thuis in diverse marketing automation systemen zoals HubSpot en Salesforce.

Stap 3

Ha! Optimalisatie

Dit is de hoeksteen van alles wat we doen. We zijn verslaafd aan het analyseren en interpreteren van alle data achter online campagnes en CRM systemen. Zonder data missen wij het stuur wat we nodig hebben om het gewenste resultaat te behalen. We combineren diverse optimalisatie tools zoals Google Analytics, Hotjar, VWO en Klipfolio om goede gedragsanalyses te maken of om andere varianten van website elementen te testen. Los van de technische interpretatie van de data ontwikkelen we dashboarden die live inzicht geven in alles wat online gebeurt.

Cases

Succesverhalen

Blader door onze cases om een beeld te krijgen van onze aanpak en werkwijze in de praktijk.

Dino Experience Park

Dino Experience Park

B2C
Branding & E-Commerce
100K
websitebezoekers in de eerste 4 maanden
1.7M
campagneweergaven in 3,5 maand
Bekijk case

Online lead generatie werkwijze | Ha!

internet-marketing-bureau-barendrecht-case-mobiwerk

MobiWerk

B2C
Leadgeneratie
+200
nieuwe contacten per maand
90%
van de plaatsingen afkomstig uit Inbound Marketing
Bekijk case
portfolio-goud-onberperktgezond-header

Marketing Case: GOUD | Ha!

6
verschillende stakeholders
1
strategisch plan voor doelgroepcommunicatie
1
nieuwe website voor 6 doelgroepen
Bekijk case
tourist-day-ticket-case

Tourist Day Tickets (RET) | Ha!

B2C
E-Commerce
+14%
advertentieklikken per jaar
+40%
bezoekers per jaar
Bekijk case
presscon-header

Presscon

B2B
Leadgeneratie
Nieuwe
Positionering & huisstijl
Focus op
Marketing & sales integratie
Bekijk case
Identiteit

Ha! identiteit

  • Missie

    Onze missie luidt als volgt: "De beste zijn in het creëren en optimaliseren van de optimale online klantervaring". We combineren bedrijfseconomische kennis met creativiteit, consumentenpsychologie en big-data. In combinatie met slimme tools brengen we jouw customer journey in kaart en optimaliseren we deze naar het gewenste resultaat.

  • Visie

    "Samenwerken mét passie, non-stop-leren, inspireren en verrassen." We zien ons als een verlengstuk van jouw organisatie. Samenwerken alsof we collega's zijn. De wereld veranderd, sneller dan ooit. Jouw markt kan morgen disruptief veranderen. Onze mensen leren continue. Dat zit in ons DNA. Zo blijven we inspireren én verrassen.

  • Samenwerken

    Samenwerken met Ha! betekent samenwerken met een team van specialisten. Wij zijn jouw eigen online marketing afdeling. In één klap heb je hiermee een online strateeg, campagne specialist, seo specialist, social media specialist, tekstschrijver en een conversie optimalisatie specialist in huis gehaald!

  • Werken volgens Ha!

    Wij geloven dat de huidige manier van werken in Nederland achterhaald is. Hoezo hierachie en autoritaire verhoudingen? Wij komen samen verder door verantwoordelijkheden en beslissingen te verdelen onder alle medewerkers. Bij Ha! werken betekent: meebeslissen over de toekomst van het bedrijf, je bepaald je eigen ontwikkeling, de arbeidsvoorwaarden en je eigen salaris.

Klanten

Voor wie wij werken