Google Tag Manager

Een tag plaatsen op uw website was nog nooit zo makkelijk Kopje koffie?

Eenvoudige optimalisatie

Met Google Tag Manager kunt u eenvoudig tags plaatsen; codefragmenten die informatie versturen over bijvoorbeeld het verkeer naar uw website of voor marketing optimalisatie. Google Tag Manager voorkomt dat er fouten in de code van uw website ontstaan doordat de codefragmenten niet meer afzonderlijk en handmatig in de code geprogrammeerd hoeven te worden.

In Google Tag Manager activeren en deactiveren we heel eenvoudig de op dat moment relevante codefragmenten voor uw website. Bovendien is het gemakkelijk te beheren voor meerdere website of mobiele apps tegelijk.

Kansen voor e-commerce

Daarnaast kunnen we door configuratie en het toevoegen van datalayers diepgaande informatie en rapporten over het koopgedrag van uw klanten direct in uw Google Analytics account laten verschijnen. Zo heeft u alle informatie op één plek beschikbaar en bovendien een gedetailleerd inzicht in de aankoopprocessen via uw website.

Omzet, productnaam, hoeveelheid, transactie-ID en nog veel meer data verschijnen rechtstreeks in uw Google Analytics account. Zo heeft u te allen tijde een diepgaand inzicht in de conversies via uw website.

Tags plaatsen wordt kinderspel

U behoudt zelf het overzicht

l

Eenvoudig

Het activeren en deactiveren van codefragmenten wordt haast kinderspel met Google Tag Manager, zoeken in de codering van uw website is niet langer nodig.

Voorkom fouten

Door het gebruik van de aparte interface voorkomt u fouten in de code van uw website wanneer er codefragmenten van een tag moeten worden geplaatst of verwijderd.

w

Overzichtelijk

Al uw ge(de)activeerde codefragmenten overzichtelijk in één interface. In één oogopslag is er te zien welke tags actief zijn en welke niet waardoor we veel tijd en gezoek besparen.

Wat denkt uw klant?

Door een datalayer toe te voegen krijgen we diepgaande inzichten over het koopgedrag van uw klanten

Social Media beheer

Rapportage

Door de configuratie van Google Tag Manager met uw analytics account kunnen we verschillende elementen van uw website meetbaar maken. Bijvoorbeeld veel informatie over het aankoopproces en de customer journey van uw klanten. Wij implementeren en configureren dit graag voor uw website.

E-commerce

Heeft u momenteel een e-commerce module die de transacties via uw website registreert? Zaken als productnaam, opbrengst, omzet en transactie-ID worden hierdoor geregistreerd. Door een datalayer toe te voegen via Google Tag Manager kunnen we deze informatie echter ook direct doorsturen naar uw Google Analytics account, waardoor u een uitgebreide analyse krijgt op een eenvoudigere en goedkopere manier.

Social Advertisement

Wat wij schrijven over Google Tag Manager

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.

Koffie?

7 + 12 =