Google Analytics

Omdat u alles wilt weten over uw business Kopje koffie?

Zit bovenop uw KPI’s

Als ondernemer wilt u bovenop uw resultaten zitten, dat begrijpen wij maar al te goed. Het mooie van online marketing is dat ál uw inspanningen meetbaar zijn. Al uw marketing data wordt op één plek verzameld en met de talloze analyse-opties kunnen we werkelijk ieder vraagstuk van u beantwoorden.

Wie zijn mijn klanten? Waar komen ze vandaan en wat zijn hun interesses? Waarop klikken ze en welk pad volgen ze op mijn website? Wanneer hebben ze mijn website weer verlaten en wie heeft wat gekocht op mijn webshop? Welke campagne die we hebben gedaan liep goed en leverde welke resultaten van welke klanten op? Geen vraag is te gek voor Google Analytics.

Een onmisbare marketing tool

Bovenop uw (marketing) resultaten zitten en tijdig bijsturen wanneer dat nodig is dankzij een onuitputbare schat van data en informatie. Dat is wat Google Analytics ons biedt. Zo zien we aan de hand van enkele analyses exact wat de reden is van het gat tussen uw resultaat en uw doel.

Met de resultaten kunnen we vervolgens een gedetailleerd plan opstellen om dit gat te dichten. Meer focus op de structuur van uw website, het verbeteren van de functionaliteiten of misschien aanpassingen in uw content en online vindbaarheid? Vervolgens kunnen we direct weer zien wat het effect van deze aanpassingen is geweest en hoeveel dichter uw resultaten inmiddels bij uw doel zijn.

Meetbaar resultaat van uw marketing

l

Doelstellingen

Om resultaten te optimaliseren moeten doelen meetbaar worden gemaakt. Stel vooraf heldere en meetbare doelen.

Meten is Weten

Optimalisatie & Analyse is mogelijk door resultaten meetbaar te maken. Google Analytics helpt u met het meetbaar maken.

w

Top Resultaat

Google Analytics maakt resultaten inzichtelijk waardoor op tijd bijgestuurd kan worden en resultaten geoptimaliseerd worden.

Wat zijn de prestaties van uw website?

Geen vermoedens of onderbuikgevoel, maar cijfers die u precies vertellen wat de prestaties van uw website zijn.

Social Media beheer

Gedrag van uw bezoekers

Google Analytics vertelt u hoeveel bezoeken er op een dag zijn geweest. Daarnaast kan het aantal paginaweergaven worden achterhaald, maar ook de bouncerate. De bouncerate is het percentage van bezoekers die na één pagina de website verlaten.

Tevredenheid van uw bezoekers

Niet alleen de primaire gedragsfactoren kunnen meetbaar worden gemaakt, maar ook de onderliggende indicatoren waaruit kan worden opgemaakt hoe tevreden een klant is. Zo kan er worden nagegaan hoe lang de bezoeker een pagina heeft bekeken. Daarnaast kan ook de scrollsnelheid worden achterhaald. Ook uit deze informatie kunnen nuttige conclusies worden getrokken.

Social Advertisement

Wat wij schrijven over Google Analytics

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.

Koffie?

11 + 9 =